vrijdag 4 mei 2012

Kwast & Verf

Ik heb nog de nodige pareltjes in mijn atelier staan. Meubels die wachten op een verfrissende make-over in landelijke, brocante stijl. De afgelopen weken ben ik regelmatig naar binnen gelopen om weer inspiratie en zin te kweken...

Het restylen is een beetje blijven liggen de laatste maanden, door de kou en de drukte in de webwinkel met de verkoop van de muziekdoosjes en dromenvangers.

Op deze laatste meivakantie-dag heb ik de kwast weer tevoorschijn getoverd en ben ik weer aan de slag gegaan (na het nodige ontvet- en schuurwerk). De kinderen speelden lekker buiten en zo kon ik rustig aan het werk.

Op dit moment staan in mijn atelier weer een paar eye-catchers te drogen na de eerste verflaag!

Ik ontdekte deze etagère nog, al helemaal klaar voor gebruik. Deze heb ik voor de winter gestyled, maar het was er niet van gekomen om hem te fotograferen.

Heel geschikt voor een stijlvolle High Tea!




Inmiddels zijn de kwasten uitgespoeld en heb ik mezelf ontdaan van verfspatjes. Nu nog even genieten van deze prachtige, zonnige laatste vakantiedag met mijn kinderen!

Goed weekend,
Charlinde ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten