zondag 10 maart 2013

Voor op de commode...

Zoals gezegd had ik een behoorlijke voorraad Zpagetti liggen. Inmiddels ben ik daar aardig doorheen en heb zelfs alweer een paar partijtjes nieuwe kleuren ingeslagen.

Omdat mijn webwinkel Bjoetiful.nl natuurlijk voornamelijk gericht is op kinderkamer-accessoires (muziekdoosjes, dromenvangers etc.) heb ik inmiddels een leuke collectie kruikenzakken en bijpassende mandjes (voor op de commode bijvoorbeeld) gehaakt.



Ze zijn heel mooi geworden! Leuke reacties gehad van klanten en 'fans' en inmiddels al wat setjes verkocht!

De kruikenzakken zijn heel prettig in gebruik. Door de dikke jersey is de kruikenzak goed beschermd en komt de hitte er niet gelijk gloeiend heet doorheen! Heel belangrijk natuurlijk, want de kruik ligt in het bedje van een héél klein mensje!

De bijpassende mandjes zijn ideaal voor op de commode. Ik heb gekozen voor een ovale vorm zodat zo'n mandje gemakkelijk op een schapje of tussen het aankleedkussen en de muur op de commode kan staan.
Er past een stapeltje luiers in (hoef je niet steeds te bukken of reiken), een voorraadje spuugdoekjes, tubes creme etc.

Natuurlijk staat zo'n setje prachtig in de babykamer en is het leuk te combineren met andere producten van Bjoetiful.nl.

 

Deze setjes zijn uiteraard ook superleuk om kado te geven aan a.s. ouders.
Ze zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, kruikenzak en mandje zijn los te verkrijgen (dus je kunt zelf combineren) en voor de prijs (kruikenzak € 8,95, mandje € 6,95) hoef je het al helemaal niet te laten!
 
♥ Handmade with love ♥
 
Groetjes,
Charlinde 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten