zondag 8 december 2013

Dawanda

Om de naamsbekendheid van mijn webwinkel nog verder te vergroten is Bjoetiful.nl sinds vandaag ook actief op Dawanda.

Dawanda is de Europese variant van Etsy (Etsy is een zeer groot verkoopplatform voor handgemaakte producten, en vooral erg groot en zeer succesvol in Amerika). Ook op Dawanda vind je een enorm leuk en prachtig aanbod met handgemaakte artikelen die te koop worden aangeboden.

Dit betekent dat er meer bestellingen uit het buitenland bij zullen komen. Hartstikke leuk natuurlijk!

Het was een flinke klus om artikelen te plaatsen, maar inmiddels staat er wat online. Ik ben heel benieuwd wat het zal brengen!

Verder zijn de meeste dekens in de webshop nog verder afgeprijsd. Als je nog iets nodig hebt is het nu het moment om te kopen! Het zijn de allerlaatste exemplaren, en deze zullen uiteindelijk uit het assortiment verdwijnen. Dus grijp je kans!!

De wikkeldekentjes zijn ontzettend schattig en superhandig! Ik wilde dat ik ze had gehad toen mijn jongens klein waren! Heerlijk aangenaam warm bij het voeden, of gewoon handig om even over de maxicosi  te leggen als je naar de auto loopt!

De laatste vier mogen nu weg voor € 24,95 per stuk!


 
Zijn ze niet snoezig?
Ze zijn gemaakt van katoen of babyribcord en gevoerd met heerlijk zachte en soepele fleece. Als je het koordje aantrekt ontstaat er een soort capuchonnetje waardoor het hoofdje van je baby lekker warm blijft. Doe je dat niet dan heb je een handige vierkante deken (ook makkelijk als verschoningsdekentje!).
 
Veel shopplezier!
 
Groetjes,
Charlinde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten